המרכז הרב תחומי ללימודי טראומה

התערבות טלפונית במצבי מצוקה וחירום

 

השימוש בטלפון ככלי טיפולי מוכר בעולם כ- Telehealth והוא בעל יתרונות רבים. מטרת העזרה המוגשת בטלפון אינה להחליף את הטיפול הפסיכולוגי, אלא להציע שרות נוסף ומשלים.

בנט"ל פותח מודל ייחודי של התערבות טלפונית, לליווי מתמשך של פונים,הפועל בזמן שגרה ובעיתות חירום.

בזמן תקופות חירום, נדרשים ארגונים רבים למתן מענה טלפוני לאוכלוסיות המטופלות על – ידם.

המרכז  מציע הכשרה והדרכה לארגונים ומוסדות המעוניינים להקים קו מצוקה ו/או להכשיר עובדים למתן מענה טלפוני בשעת חירום.

 

תכנים עיקריים:

ייחודיותו של המענה הטלפוני
הקמת קו סיוע טלפוני – רציונל ופרקטיקה
ערוצי תקשורת ותגובות הקשבה
מטרות השיחה הטלפונית וקריטריונים להצלחה
ניהול השיחה בפועל וגבולות ההתערבות
 "רעשים" וגורמים מעכבים


שיטת הלימוד:

ההכשרה תתבסס בעיקרה על טכניקת למידה התנסותית, הממזגת דרכי הוראה שונות ובכללם: סדנאות, סימולציות בקבוצות קטנות והרצאות.

קיימת אפשרות לבניית תוכנית המותאמת לצרכי הארגון המזמין.

 

 

 

נט"ל – המרכז לסיוע נפשי במצבי לחץ וטראומה על רקע לאומי.

ת"ד 20055 תל אביב 61200. טלפון: 0732-363-363 פקס: 03-6950579

e-mail: info@natal.org.il  website: www.natal.org.il


הדפסשלח לחבר
דרונט בניית אתרים